Sidor

januari 23, 2012

liten men tuff

Varit och hälsat på min lillasyster ikväll som ligger inlagd på sjukhus förtillälligt. Känns tungt att inte ha henne hemma när man är så van vid det, men hon verkar bättre och hon såg ut att ha det hur mysigt som helst på hennes rum. Två sängar ihopsatta, stora godispåsar och filmer i överflöd fanns på rummet och det var varmt och lagom ljust. Hon verkade trivas, vilket lungade mina nerver lite. Jag är alltid allmänt överdrivet känslosam när det händer mina nära och kära någonting, har haft klump i magen sedan hon insjukande förra veckan och eftersom hon fortfarande är mitt inne i skovet har det inte släppt. Hoppas att hon kommer att bli friskförklarad snart.. hon förtjänar inte att vara sjuk.. den lilla tuffingen
Saknar henne som en tok i alla fall.. men hon kommer förhoppningsvis hem snart igen. Ska åka och hålla henne och mamma sällskap imorgon efter skolan med.

Nu är det dags för att leta lite efter abonnemang till min nya telefon. Fick ta över vårdnaden från min morbror igår, men upptäckte till min besvikelse att mitt sim-kort var förstort.. Hinner inte med i utvecklingen.
Sen ska jag återförens med min underbara bok igen. Gud, sjukt bra.


PUSS


Inga kommentarer: