Sidor

augusti 15, 2011

update

Att inte ha internet börjar långsamt ta livet av mig. Och jag skojjar inte ens. Vi har varit utan vårt internet i flera veckor nu, och jag funderar personligen på att söka upp dem som så kallat "håller på att fixa det" och dänga dem i väggen. Blir så sjukt irriterad att det finns inte. arghhhhh

För övrig information så lever jag. Det har jag verkligen fått känna på under natten och idag,, har stört ont i halsen och snorar värre än en kran..! En kram någon? ;)

Har snart läst ut boken jag började med när internetet dog (vad gör man om man inte har internet?). Och jag säger så det, TUR att serien är så jäkla bra, annars hade jag förmodligen ruttnat vid detta laget, haha!

Bjuder på lite inspiration såhär på morgonkvisten;

Snaaart är det äntligen dags för min förlovning med Rihanna!
Detta sker den 31 oktober, Malmö Arena. THihi



PUSS

Inga kommentarer: