Sidor

augusti 17, 2011

INTERNETTTTT

Äntligen!! Vi har lyckats få internet tillbaka nu och jag spricker nästan lite av glädje! Sjukt vad jobbigt det är att vara utan!
Från och med nu kommer uppdateringen att vara som vanligt med ett eller flera inlägg per dag! Ååh, saknat det som fasiken!
Funderar på att flytta bloggen till devote.se för att kunna tjäna lite pengar på den, men det kommer inte att ske fören jag fått tillbaka min egen dator antagligen.. men tanken finns där!


waah, glad jag är! thihi!

Dagen till ära är jag sjuker och ska snart börja måla lite brädor.. får se hur mycket jag orkar, är sjukt seg när jag är förkyld, tihi.. Sen kommer min fina på middag..! En veckodag bara sådär haha. Mysigt värre. Funderar på om jag ska föreslå utemat.. hade varit galet mysigt.. men, får se vad plånboken säger. Oftast sammarbetar den inte överhuvdtaget.. haha.


PUSS på er!

Inga kommentarer: