Sidor

juli 01, 2011

En dagens plus sås

Tagit en vända inom Kristianstad idag för att hämta polkagrisar jag ska sälja (sugen..?) och för att införskaffa lite nya linnen och hörlurar. Tre par linnen, ett par leggings och ett par hörlurar rikare sitter jag nu hemma igen. Träffade Emms på stan, och snackade om ditt och datt. Tiden har en tendens att springa iväg när vi umgås.. måste vara för att vi är så bra,, hhehe. För övrigt har jag ätit en förj*vla god kebabtallrik med sås idag..! mumsi. Förstår inte på mig själv, innan åt jag ingen snabbmat alls, för att jag tyckte det var äckligt.. nu har jag förstått vad jag gott miste om.. haha. Och ja, jag ska träna sen så jag får. Thih

Kvällen ser ut att bli lugn. Kanske tillbringa den med min bok eller en film.. Eller så sover jag bara så det fortare blir lördag.. hihih.

Lär väl slänga in något senare.. håll ögonen öppna! :)


Puss

Inga kommentarer: