Sidor

juni 19, 2011

veeeet

Och som vanligt är jag grymt bra på att uppdatera under helgerna.. Ni får vänja er. Jag är en skriver-mest-bara-i-bloggen-på-vardagarna-tjej.. Typ.

Har haft en bra helg, som började lite fucked-up, men endå. Sambuca är gott, vin blir oftast för mycket. Har slagit sönder X antal saker under helgen med.. Lagom dyrt. Men jag lagade god mat (!), vildsvin med potatisklyftor, sallad, god sås och lite kokta grönsaker. Det blev uppskattat, vilket var tur. Pizza är inget altenativ ;)
Skrapat lite hus. Ätit gott. Snackat. Fått stryk i Monopol. aahja.
Idag har jag bara städat och skrapat hus i princip. yeehoo

Längtar lagom till Midsommar! Ska spendera dagen tillsammans med tjejer som jag tycker om och förhoppningsvis också min pojke, som jag också tycker om. Har hittat klänning, ska bara sy till den. Kanske lägger in en bild på det fördiga resultet om inte kameran fuckar sig igen...... -.-

Nu ska jag fortsätta städa... eller pausa en stund till. THEHE. Får se.


Puss

Inga kommentarer: