Sidor

juni 17, 2011

vanligt

Såja. Tillbaka hemma efter spelkväll, besök i Ystad och mys. Hade riktigt trevligt och har fattat tycke för Ystads hamn. Fint ställe det där.
Har gjort ett nytt pass med. Förutom att man ser ut som (citerat A): En straffånge på fotot, så är jag glad över det. Det betyder ju att jag är free to go till Turkiet med Emms i oktober..! Knappt lycklig :')

Träningen har gått som ett löpande band. (fast löpande på åkrar..) Dock började det regna imorse när jag var ute.. Hyggligt. Och det har fortsatt regna hela dagen, vilket innebär att det inte kommer på något skrapande/målande/tvättande av hus idag.. Fördröjning..

Nu väntar jag på min babe som snart kommer hit och ska spendera hela helgen hos mig! Mys på hög nivå.. Jag har bunkrat upp med gottis till max här hemma och tänkte tända lite ljus och sånt sen.. hihi.

Hejhopp, städa nästa!

Inga kommentarer: