Sidor

juni 19, 2011

nostalgisk?

Rullade tillbaka i arkivet lite och kikade på vad jag tidigare skrivit om.. HAHA. Fail ibland alltså. Rätt söta bilder som jag själv klippt ihop i alla fall...!
Tänk vad mycket man förändras under årens gång egentligen.. Man tänker inte på det själv, men inser det när amn får se gamla foton.. Herrgud. Denna kvinna har varit blond?! Ser förjväligt ut på mig, helt ärligt. Tur att jag växte från DET.

Så mycket har hänt sedan jag startade bloggen första året på gymnasiet. Och nu har jag gått ut.. Jag har hållt på i tre hela år alltså.. Och skrivit lite då och då här, faktiskt väldigt kul att ha till sen, så man kan gå tillbaka och titta och minnas..

Sjukt vad sentimental jag är idag. åååååååååååååååååååååååårh. Lite jobbigt. Buuh


Ta hand om det du har, innan du förlorat det

Inga kommentarer: