Sidor

juni 20, 2011

HELVETE........

Fy fan vad jag är nervös inför min sista undersökning.. Jag fick en tidigare tid med.. Är redan på tisdag, och jag har inte hunnit förbereda mig mentalt än. Kommer bli sjukt ombehagligt och jag kommer förmodligen få lugnande och grejer för att jag ska vara still. kewwl... Hatar sånt. Detta blir dock det sista.. Om de inte hittar felet nu, så finns det förmodligen inte mer att göra..

Och dessutom hatar jag att ha nålar i mig.. Det är ingen fara när de väl sticker in.. Det är obehagligt och jag gillar det inte direkt, men det är värre när skiten ska sitta kvar. DESSUTOM ska de spruta in massor med skit i mig, typ lugnande. Kommer få spel på riktigt.. Mamma följer med i alla fall och håller handen. Känns lite bättre då..

Det lär vara denna undersökningen som kommer att göra ondast av det jag gjort tidigare eftersom de förmodligen måste operera bort en bit av tarmen NÄR JAG ÄR VAKEN. ååååh. Pallar fan inte trycket alltså haha! Kommer dööööööö.

Inga kommentarer: