Sidor

juni 20, 2011


DAGENS INKÖP.

Hyfsat nöjd över min nya bikini om jag får säga det själv.. THEHE. mumsi! Den kommer från Stadium.


Och ja. Underkläder är aldrig fel. SPECIELLT inte om de är i fruktansvärt fula färger :))






Bilden uppochner.. Pallar inte. Vrid huvudet - gratis gympa!


Lite nagellim och dekorationssmycke till naglar gör med susen. Ska limma på nya lösnaglar på torsdag var det tänkt. Mina förra höll alldeles för länge (och var förjävliga att få av) så får köra på ett annat par denna gången.





Lovade en bild på mitt projekt jag håller på med. Nedanför ser ni klänningen. Den är mycket lång och för stor, men ska minska mudden och dra in den lite. Ni får se färdigt resultat från bilder tagna på midsommar (om jag inte ser helt fördärvad ut.. hihi)




PUSS

Inga kommentarer: