Sidor

januari 17, 2011

Jag bara krigar mig fram

Nu vecka, nya tag. Denna vecka blir lång. Liksom den förra. Gillar inte det där med läxor. Det sabbar min planering, haha. Imorgon ska i alla fall dagen spenderas med fina Sara. Plugg väntar, men med bra sällskap blir det roligare!

Jag har gjort världens tabbe idag. Somnade under massage och vaknade 2 timmar senare. Vadå att jag inte kommer kunna sova nu! Riktigt drygt. Men som tur är så börjar jag inte fören 12 imorgon. Mums. Och bara roliga lektioner imorgon. Aerobic i mitt hjärta! Hehe


Jag ska i alla fall gör ett tappert försök med att somna nu. Får inte vända på dygnet. Kanske hjälper det om jag sätter tejp över ögonen... Hmm. Värt ett försök!

En bild från min födelsedag på mig och min fina vän Sara! :)



Hugs & Kisses

Inga kommentarer: