Sidor

januari 16, 2011

numera icke-levande roller


Damen har tjänat pengar denna helgen minsann! Och haft en pojkvän osm kollega. Ibland har man det för bra för att det ska få vara sant. Men det är det i alla fall.

Det har burits ved hela lördag dag. Fram emot kvällningen bjöds det på mat hos min morbror och hans familj. Riktigt mysigt hus måste jag medge. Ett extra stort plus för Xbox Kinnect! Hehe. Jag och Sebbe ägde sönder allt och alla. Unstoppableee! God mat och god dricka, samt en överraskande julklapp sådär ett par veckor efter jul. Men jag klagar inte, det var supersnällt att även lilla jag räknades som barn fortfarnde. Har ju faktiskt inte varit 18 så länge. Haha!

Dagen idag har ju varit, kladdig! Men, förvånande nog inte så som det brukar... Sebbe för nog tur med sig! Vi har målat idag. Min målare och jag. Haha! Bra blev det i alla fall och jag höll mig ifrån att använda mig själv som roller - DET är värt en applåd faktiskt.

Btw. Sätt er ner. Det kan komma som en chock... Denna damen tar härmed tillbaka allt tjafs om att man inte ska klistra sig vid datorn, för, om man har WOW är det ok. Det är ok att sitta vid datorn då. ... det är kul! Synd är det dock att min dator inte riiiktigt hinner med i svängarna, men det får väl gå antar jag.


Jaja. Nu väntar det plugg. Redovisning imorgon inför en halshuggande Engelskalärare. Oh. Herregud. Önskar mig tur och håll tummarna imorgon. Jag kanske inte överlever.


Hugs & Kisses

Inga kommentarer: