Sidor

november 14, 2010

weekend


Här har det varit stillastående. Lika bra det. Sebbe och Need for Speed är MÖED bättre än att sega framför datorn! Och det är det jag gjort hela helgen. Riktigt go helg måste jag erkänna, synd att den är slut redan dock... Hade inte klagat med en dag extra ledighet. Eller iaf få slippa engelskan imorgon *fniss*

Annars är det bra med mig. Magen ger sig fan aldrig, så ska ringa min kära doktor imorgon i alla fall. Och jag har äntligen fått min lön! - bättre sent än aldrig var det ju. Nu ska jag införskaffa ett par nya skor tror jag... eller nya leggings. Det kan behövas om man säger så. Jag vägrar jeans lite faktiskt.

För övrigt har jag varit en duktig dotter och tvätta, dammsugat och passat barn idag. *klapp på axlen* Bara fönstrena kvar. Oh gud. Just det. Fönstrena. Noooooooooooooooooooooooooooo

Nu; chilla sönder kvällen

Inga kommentarer: