Sidor

november 10, 2010

simply unstoppable

Idag är det ett sånt kom-och-hjälp-mig-att-dö-väder ute. Dö trisst. Regn, dimma och kyla. Jippie. Jag som funderade på att trotsa vädergudarna innan och ta en springtur. Tur att jag la den planen på hyllan, med tanke på att förkylningen inte vill ge med sig och det är kallt så tårna gör ont utomhus. Men aa, nu ska vi lyfta fram det possitiva...

Svenskan var inställd idag i alla fall. Jag gråter inte blod om man säger så, hehe. Hon har väl gett sina barn arsenik igen antagligen. Brukar vara så. Hon är ju alltid hemma för sjukt barn. Slår vad om att hon inte enns har barn. HAHA!

Har gluttat lite på en balklänning idag. Kommit fram till att jag inte kommer överens med butiksägaren. OCH FOLK SÄGER ATT JAG TRAGGAR?! Seriöst alltså. *suck* Men, fina klänningar och jag ska nog slå till med en långklänning i ett lite lösare tyg. Ger fint fall och kommer kanske kunna använda den mer än den gången då. Personligen tycker jag det är vannsiningt att spendera tusentals kronor på en klänning som man förmodligen bara kommer använda EN gång. Jag menar. Come on. Man måste ju ha perfekta skor och det kan ju gå på en del. Hellre lägga mer pengar på ett par ursnygga skor då. Tycker jag dåva.

Nog om det.


Hugs & Kisses

Inga kommentarer: