Sidor

juni 28, 2010

sol, du är min bästa vän!

Mina damer och herrar, jag börjar beundra min brunhet lite faktiskt. Är nöjd än så länge, har haft som målat att bli en negress under sommaren 2010, och vem vet, jag kanske (ska) lyckas haha.

Idag blev det Åhus. Sjukt härligt var det. Fast Ida hade långtråkigt största delen av tiden, haha! Stackare där. Får dras med denna soldyrkaren en HEL dag på stranden, hehe. Men jag tyckte hon skötte sig exemplariskt, haha! Och dessutom fick vi oss ett par riktigt goda skratt!

Imorgon ska jag bada med Fia! Det kommer nog bli minst lika härligt! Dels för att hon är helt jäkla bäst och för att badhuset har en utomhuspool, haha!

Det är en fin dag. Jag gillar idag.


HUGS & KISSES

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sicken latis du är ;) Bara badar o solar hela dagarna ;) <3<3<3

Goldenstarlights sa...

och du gillar det ;) love you! <3<3<3

Anonym sa...

de e inte jag som e bäst de e du!!! pussssss // sofia