Sidor

juni 20, 2010

pust

Nu är denna helgens jobb över. Känns.. helt ok faktiskt! Goda pengar till senare i sommar i alla fall. Nu återstår kanske bara några veckor till? Får se hur mycket jobb det blir. Idag blev det servitris-jobb med trevliga gäster som dock pratade danska med mig och jag bara Ursäkta VA? Kände mig som en äkta blondin - trots att jag är brunett! (och nej, inget ont menat till er blondiner...)

Kvällen ska spenderas med familjen som äntligen är samlad igen. Sara fick problem med blindtarmen och har nu opererat bort den. Hon mår bra nu (andas släktingar och vänner, hehe...)

Nu hoppas jag att snart mamma kommer hem igen så vi kan sätta igång en bra film och mysa till det här hemma...

Saknar min andra hälft, MIN pojkvän och min egna lilla solstråle :)
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: