Sidor

juni 20, 2010

gadda?



Jag är så grymt sugen på att gadda mig nu. Tur att jag snart fyller 18 så man kan sätta sina planer i verket!
Jag gillar Rihannas tatueringar. Riktigt mycket faktiskt! Speciellt de som sitter på fingrar/händer. Om jag väljer att sätta min tatuering på händerna kommer det nog bli ett oifyllt hjärta på handen mellan tummen och pekfingret (get it?) I alla fall. det hade nog blivit galet snyggt. Har en bild i huvudet men det blir nog lite svårt att visa det för er - om ni hajar vad jag menar, hehe!
Sen blir det nog bannemig en tatuering mellan fingrarna - precis som Rihanna. Och det ska nog stå Love med tror jag. Det är liksom - gulligt - eller nått! :)
Nu ska jag drömma gott om tatoos. Det dröjer ju trots allt ett halvår till innan det blir verklighet.
Den som väntar på något gott...
miss you
HUGS & KISSES


Inga kommentarer: