Sidor

maj 31, 2010

jag vill ha värmeeee

Hej alla glada!

Jag kom just på hur sugen jag är på att resa iväg någonstans... bara få komma bort från verkligheten ett tag. Familjen är ju i Grekland och har tillbringat snart tre veckor där de lyckosamma prickarna. Jag önskar lite att jag följt med - men det går ju inte (dumma nationella prov). De har gottat sig i värmen - en så där 30 grader i skuggan - och badat, myst och sooooovit. Japp, jag avundas dem. Men det finns inte så mycket mer än att bita ihop och se glad ut. Vi har ju trots allt 11 grader och regn här i sverige - ha ha haa aaa...

HIT vill jag i alla fall. Maldiverna. Så vackert. Det stod i någon resetidning att detta paradis var på väg att hamna under vatten på grund av den globala uppvärmningen (än har inte sverige drabbats av den kan jag lova - herregud 11 grader i maj/juli!) Så, om några år skulle det vara under vatten... får väl snart beställa resa om man ska hinna innan det försvinner... hehe

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

11 grader i maj/JUNI menar du väl? ;P

Goldenstarlights sa...

OJ, haha aa menade det ^^