Sidor

januari 11, 2010

Skolstart-jippie..

Och så var man tillbaka till helvetet igen. Skolan började idag till mitt stora förtret. Lovet kunde faktiskt varit ett par veckor längre utan att det hade skadat en själ... tycker jag!
I alla fall så har jag klarat mig genom både den och latinlektionen idag. Lite stolt är jag.
F'N, vad kallt det är ute. Börjar nästan undra om man är född på fel sida om ekvatorn. Blir ju snart fastfrusen någonstans. Jag kan väl säga lite försynt att jag tycker det kan börja bli vår snart. Jag vill använda mina gladiatorsandaler igen! hihi (a)
Förövrigt så är mitt internet segare än någonsin och mitt spel på facebook går åt skogen. *snyft*
Jag är grymt sugen på något gott och funderar på om jag ska ta och baka något... Kanske lite smarriga chockladbollar? Mums! Det där med att jag skulle vara nyttig kommer endå inte att hålla så varför enns försöka *blinkblink*.

Saknar sol, värme och pussar från K!


HUGS & KISSES

Inga kommentarer: