Sidor

januari 10, 2010

AVATAR - en enkel order: SE DEN!

Hela helgen har spenderats hos Kristofer. Vi har sett AVATAR. Den är verkligen helt outstanding, den är jättebra. Har ni inte sett den så, se den, ni kommer inte att bli besvikna. Jag och Stoffe funderar till och med att se den på bio en gång till... hihi. Här kommer ett tjuvkik på den bra filmen!

Om man säger som så fick jag rysningar mer än en gång i denna filmen. Den är välarbetad, noga animerad och med vackra färger och budskap bakom. Den passsar alla smaker och jag kan lätt säga att det är den bästa filmen 2009. Se den, ni lär inte bli besvikna.

I lördags ställde jag mig på isen i ett par skridskor, det var nog en syn för gudarna. haha. Bambi på hal is har fått en ny innebörd. Kul var dete i alla fall, och jag och Kristofer fick senare sällskap av Sofia och Anton. Efter ett par timmar ute på det blanka drog vi oss in i värmen och kollade på Kung fu panda. Jag gillar den filmen skarpt, hihi, den är söt!

Idag har jag också utmanat ödet och gett mig ut på isen, också idag åkte vi med Sofia och Anton. Tyvärr var jag tvungen att åka hem tidigt idag, skola imorgon ju... *suck*. Älskling den lyckosten börjar inte fören på tisdag, fusk! :*


Föresten, börja inte spela Zoo world på facebook. Det är beroendeframkallande. Tro mig, haha. På tal om det... jag måste köpa fler djur nu.
CIAO!

Du finns alltid där, du ställer alltid upp. Vad f'n hade jag gjort utan dig? Puss!
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: