Sidor

januari 13, 2010

dagsverk

Idag har jag:
  • nästan kört på ett rådjur
  • bölat över en dålig moped
  • halkat
  • blivit kall
  • saknat sommar och sol
  • saknat eme och stoffe

och det jag ska göra är en hel engelskauppsats som har raderat sig själv två gånger och som jag fick klara besked igår om att det var fel så som jag gjort. Så jag raderade det igår så klart, och började om på nytt. Gissa vad jag får höra idag? Jo att jag hade gjort rätt från början och nu måste radera allt från grunden och göra om det igen. Det bästa är, att det ska vara inlämnat imorgon.... Ibland älskar jag min karma.

Har i alla fall någonting att se fram emot imorgon. Eme kommer till skolan igen efter att ha varit/är sjuk och sen ska jag sova hos min alldeles egna solstråle; Kristofer Persson♥

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

emeliedaludd sa...

SAKNAR DIG BÄSTA!

Goldenstarlights sa...

SAKNAR DIG OCKSÅ BÄSTAVÄN! <3