Sidor

januari 05, 2010

gymkort! - på vilket gym ska man köpa det?


Nytränad, nyduschad och fin sitter jag bänkad framför dumburken igen. Jag letar gym, det är dags för att förnya sig lite. Det där med att träna funkar ju, men det är svårt att ha styrketräningspass när man inte har maskiner.. Det blir mest en massa konditionsträningar, yoga och core då. Visst det funkar, men som sagt, lite förnying hade ju inte skadat!
Har kollat in lite allt möjligt. Det verkar som att nautilus är ett bra alternativ eftersom det finns i både krisitanstad, hässleholm och höör, men det verkar inte som att man kan gå i tex kristianstad om man tar kortet i hässleholm eftersom det är olika priser på alla ställena. Detta förvirrar min lilla trött hjärna en aning... Aja, det blir väl att fortsätta att leta.


Annars är det en lugn dag, och en fruktansvärt tråkig sådan. Hur kan det komma sig att man längtar så mycket till lovet och sen när det väl är här tycker man det är så triss? Eller, det är rättså skönt med lov, men har man ingenting att göra blir det bara drygt. Jag antar att jag vant mig för mycket vid att hålla igång hela dagarna genom att åka skidor. Snyft- jag saknar det...


Det som i alla fall har lyst upp min gråa dag har varit ett träningspass och ett samtal från Kristofer hunney!♥. Hoppas hoppas hoppas att han kan komma hit imorgon! Saknar honom som en galning.


HUGS & KISSES

Inga kommentarer: