Sidor

november 16, 2009

WROOOOOOOOM!!!!

Hejhopp!

Jag har övningskört idag! Och det gick faktikst jäkligt bra om jag får säga det själv för att vara första gången!;).
Jag hittade inte det läget när man ska släppa kopplingen och börja bromsa (dragläget heter det va?) på de första två gångerna men sen gick det bra och jag och mamma körde en runda. Lärde mig att svänga in till kanten och stanna, utan att stanna bilen såklart, och sen köra vidare direkt in i en korsning. Det gick galant! Sen körde vi raksträcka en bit och jag gasade lite för mycket för att ligga kvar i 1:an tyckte mor min, men jag fegade ur för att pröva växla. Det tar vi nästa gång! Men, jag kan iaf hitta dragläge(?) och det är ju alltid en början! Detta var ju trots allt första gången!:).

Så, här ska jag vara om ett år eller två!;).


















(Ovan har ni bild på Kimi Raikonen (mästaren(y)) i en Ferrari. DEN bilen, ska jag ha i mitt garage! ^^)


Xxx

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskling dragläge är när man står still, släpper kopplingen och börjar gasa, inte bromsa^^ men annars rätt :P <3<3<3<3 /stoffe :P

StrandHh sa...

javisst heter det dragläge ;)

Goldenstarlights sa...

K: Men.. det var ju det jag menade ju!^^. Aja:)
<3<3<3<3

Strand: *Stolt som en tupp* :)