Sidor

november 16, 2009

"life ain't always a bitch!;)"

Fredag: Barnpassning med Stoffis!:). Och Lina, min lilla syster, är helt nerkärad i min pojkvän^^. Lite gulligt är det faktiskt, när man säger att Kristofer ska komma så letar hon i huset och säger; Komma Kåffår! Hihi, söt unge^^.

Lördag: Efter att klöddat lite med bussar var vi på väg till hässleholm (via Kristanstad. Jag tycker promt att det ska införas en buss som går mellan hörby och hässleholm för att jag lättare ska kunna ta mig till hästveda. Faktiskt!) Där tränade älsk karate och köttade, vrålade och hade sig medans jag pluggade lite geografi(a).
Sen var det hem, ta'tt lugnt, sen iväg och baaastaaaa! Wheeeehey! Överskönt! Men dock är mitt kassa blodsocker ett problem... Blev lite dissy^^. Ska nog kolla upp det dära. Blir ofta så när jag tränar med. För jag vill ju inte riskera att svimma av någonstans;). Får bli ändringar i kosten. Blandat med mer träning. (y)
När vi kom hem latschade vi med våra matlagningskunskaper och det resulterade i en alldeles för god fläskfilégryta med pasta. Haha, åt så jag storknade.
Film blev det med! Spider-man(h). Efter ett tag hade jag en snusande Stoffe i örat, och JA älskling, du snarkade;).

Söndag: Mysdag idag med!(a)<3.> Lite plugg hos Stoffis mormor och morfar-coola typer!:)).
Sov över till måndagen!

Idag: Och idag är det en ny vecka igen. Denna veckan innebär:

+
  • bara fyra dagar till sen går det att sova med älskling igen!
  • ska träffa Älskis på fika på torsdag!
  • en vecka närmre jullovet!
  • jag har fått fina långa naglar igen (intresseklubben antecknar)

-

  • nya läxor
  • börjar bli JÄVLIGT kallt att köra moppe
  • hmm,.. mina pengar är slut!^^

Alltså, överhängande bra saker!:))

Nu ska jag hjälpa mor min med att fylla på olja i bilen! CIAO

Tack för helgen underbaraste, <3<3<3

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe :P Ni kanske ska öppna en bilverkstad? :O ;) "Flickorna Bertmyrs Bilolja" ??? xD ;););) <3<3 //Kåffår

Goldenstarlights sa...

KLART(h). Det hade lätt gjort succe... jag menar, min mor är snygg som bara den! Hade ju dragit folk hit för att få påfyllt olja från hela världen:). MINST:).

Sandis hjärta kåffår!