Sidor

november 02, 2009

mitt lov, kort sagt!

ÄNTLIGEN fungerar vårat internet igen. Det var ju en jäkla tid det skulle ta. Fy skäms på tele2^^. Men nu iaf, fungerar det! Eller aa, inte allt. Det går fortfarande inte att lyssna på musik via youtube och liknande. Ganska surt dock, med tanke på att jag typ dör om jag inte får lyssna på musik. Hehe, inte lätt med beroende, varken när det gäller musik eller nått annat (*hosthost*facebook Kristofer*hosthost*^^).

Så, här får ni min internetfria period (1 HEL vecka;oo) i en snabbrepris!

TISDAG:
(Jag och Kevin satte uppe hela natten och snackade skit. Det är så typiskt oss^^. Men jag började känna att ögonen gick i kors redan vid två, så Kevin fick stå för det mest snacket:p. Det var iaf kul att träffa sparveln igen, det händer ju inte för ofta direkt, med tanke på att han är bosatt i malmöstad;). Iaf, tack för det bror. Och för att du alltid ställer upp<3)
Vaknade då, faktiskt, helt utvilad efter 5 h. GITT^^. Sen bar det av till farmor!! Det var för länge sedan, som jag saknat henne! Och det var fler jag saknade den dagen..
På kvällen var det spelkväll med Älsk och tre andra trevliga typer! Monopol spelades och jag verkade nog inte hålla riktigt koll på spelreglerna^^, det är ju meningen att man ska köpa hur och gator och sånt för pengarna men, jag hann inte:p. Haha så allting blev sparat typ. "Tur" att vi inte hann spela klart, jag hade ju LÄTT förlorat annars^^.
Klart sov jag hos Stoffis sen!

ONSDAG:
Vaknade på den bästa platsen på jorden- i älsks famn. Dagen började bäst och fortsatte så. Vi tog oss till malmö och mös rundor i affärer och på cafeér och resturanger. Det var verkligen myspys! Älsk hittade snygga kläder och ett par överfina skor, och jag letade efter en röd parkas och hittade en, men hade/har inte pengar till den nu. Får jobba lite först:).
Det var ett helt underbart sätt att fira 3 månader på Älski!<3
Trycket i blåsan var OLIDLIGT när jag började närma mig på tåget till höör, så jag, tuff som jag är, skickade sms till Emma och frågade hon var hemma och om hon vill låna ut sin vita porslinskungastol till den nödställda fröken Sandra. Visst gick hon med på det, vilket resulterade i att jag fastnade där och snackade en stund! Sen hem och pusta lite. Och träna. Det är kul med dans:).

TORSDAG:
ÄLSKLINGS OCH MIN DAG- 3 månader! DU är min värld<3<3<3
Plugg hela förmiddagen, sen träning, sen kom den efterlängtade Sara på besök! Äntligen gumms så blev det av:D. Mycket snack och så! Dock gick mina ögon i kors även denna natt. Så kan det vara. Men känner jag Sara rätt så är det okey för henne:p.
Tack för sällskapet Saris!<3

FREDAG:
Sov länge då. Najs. Haha men det brukar jag och Sara gör ifs^^.
Dagen tillbringades hos Dennis med Kevin och Emma. Vi spelade biljard och mös med tacos och levande ljus. Dennis och Emma firade att de varit tillsammans ett helt år! De är så söta tillsammans^^. Grattis till dem:*
Sen åkte jag till min älskling! Vi tittade på film och umgicks,<3 på det!

LÖRDAG:
Myslördag. Sovmorgon kan man lugnt säga vilket resulterade i brunch- me like! Under dan sen så var vi en vända uppe i byn och blev upphisade i världens högsta korg. Jag skojjar inte. Det var JÄTTEhögt. Men jag klarade det! Som sagt, ett litet steg i taget till att bli av med höjdrädslan:). Vi pluggade liten och tog det allmänt lugnt. Jag gillar’t!^^. På kvällen vi spel med K:s parents! Det var minst sagt kul^^. Jag kiknade av skratt emellanåt. Hihi, att rita och gissa vad det är är inte alltid så lätt!;).

SÖNDAG:
Go söndagsmorgon med min älskling! Sen var det dags för mig att dra mig hemåt. Sorgligt nog:(. Skulle passa barn.. Sen tränat med! Dans<3. Och pluggade spanska. Dock behövdes den tydligen inte för vi hade inte enns prov:S, har alltså stirrat upp mig i onödan-.-

MÅNDAG:
Idag har jag försovit mig, sovit gott i uppehållsrummet, vart duktig på lektionerna, tagit vaccinet för influensa A (bieffekt-flummighet och avdomning), köpt mig efterlängtade röda parkas!, pluggat spanska och pratat med bby i tele!:). Praktiskt taget, en ganska bra dag!

Nu är jag ganska trött.. (hör och häpna). Har kanske äntligen lyckats vända rätt på dygnet?!:).
Så, tandborstning nu, sen bums i säng. Fattas bara en sak... nägon som hjälper mig värma upp den, (älskii?(a'), den är verkligen jättekall direkt när man hoppar ner i den. Tycker inte ni det med? Länge Leve Värme!!


God jul och glad påsk, nu går jag och lägger mig!


älskling. jag tycker om dig<3
Puss på Dig! Min Kristofer<3<3<3

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: