Sidor

oktober 26, 2009

barn = tidig väckning, eller va sägs K? ;)

Nämen-säg-goddag!
Här sitter jag igen med ett äntligen fungerande internet. Dock inte hemma utan har snott Dennis dator, moahaha!

(bild på Emma och Dennis, HUR söta?:D)

Helgen har spenderats med underbaringen.
Fredag-chill på gården med trevligt folk!:).
Lördag-älsk med till morbror för att fira William som fyllde två! Köpte ett par söta vantar till knatten med spider-man. Blev kanske uppskattat? Han hade fullt upp med att kolla kartongerna så det är svårt att säga. Haha, men jag hållde faktiskt med honom, när man var liten så ville man hellre leka med dem än med sakerna i dem:p.
Söndag-passa barn. WOHO; vad säger du älsk, vi väntar ett par år eller?;). Vi mös och spelade och lekte, sen kom mamma och räddade mig (K verkade ha allt under kontroll, vilket tålamod^^).
Idag-har jag följt med älsk till frissan, resultatet blev fint! Men såklart, allting passar Dig, för jag är kär i din insida! Sen att du är helt otroligt snygg är ju ett stort plus!(A). Sen blev deet fika och mys sen drog jag vidare till kristianstad sen till hörby (länge leve skånetrafiken och dess fantastiskt bra tider, haha INTE. Håller med Stoffe, tågen och bussarna skulle fan gått när man själv ville, så hade alla blivit nöjda! Eller,.. iaf jag(A). Sen till hörby, sen hem, träna, stressa lite, fixa jobbet (klirrat!), sen iväg för att träffa folket! Uppskattas alltid!:). Ni är awesome hela högen! Och emms, jag har saknat dig!!
Nu blire film! GREAT. Men Emma har redan slocknat, tösen lilla;p.

Nattinatti alla! :*


Du är min värld<3
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Emma sa...

snygg bild ;D hihi (A) jaa så e det när man e trött ! ^^ <3

Goldenstarlights sa...

Du är snygg:D. Haha, så är du alltid gumman :*
<3