Sidor

november 19, 2009

FN-ROLLSPEL


(HALLELULJA nu är det inte långt kvar innan jag har en piercing i navlen med! ;oo
Den ska tas imorgon minsann! Fett nervös är jag... tänk om det gör ont liksom... haha jag kommer kanske inte kunna röra mig ordentligt efter det?^^.)



Iaf, idag har vi haft FN-rollspel på söderport! (för er som är glatt ovetande här kommer en liten förklaring; På riktigt är ett FN-möte röstar man fram olika resolutioner, som vardera land/organistation, kommer fram med. I dessa står olika saker som man vill förändra eller göra bättre. Sen har man massa disskusioner och annat. Naturligtvis är det formellt uppförande/klädsel och alla ska försöka åtminstone att medverka. Det är faktikst kul!:) Man får en inblick i hur det faktiskt går till i en FN:församling. Nice erfarenhet!) OCH såklart gick det bra för plan sverige tyckte jag:). Starkt jobbat allstå! .... trots att vi hade blivit lite plundrade... hehe eller vad säger du emelie?;)



Kvällen har vart lugn. Och aa, nu var det tänkt att jag skulle fortsätta pluggandet på geografi-provet. mindre najs





älskling, du klarar det. det vet jag att du gör. jag finns här <3<3<3

HUGS & KISSES


2 kommentarer:

daaludd sa...

PLAN SVERIGE blev allt.. plundrade,gått i konkurs och till och med blev MUTADE!!!!!! vi gillar inte ha makt, vi ÄLSKAR de :)

Anonym sa...

KLART- more power to the people (h)^^ <33