Sidor

november 21, 2009

:)

ja, jag vet att jag har julmusik redan nu. det kan inte hjälpas, man ska ju börja i tid! (sen beror det på att jag lånar stoffes dator och den har ett lite kvickare internet än mig så det är lättare att göra det nu^^). för er tråkmånsar som inte vill börja julen redan så finns spelningslistan nästnästa längst ned på den högra sidan.

idag, befinner jag mig i lund hos stoffes bror och hans flickvän. så, älskling och jag har pluggat här hela dagen+att jag och deras katt (ninja, ÖVERSÖT är den^^) börjat bli lite homies så vi snusade en stund på köksbänken. älsk och rasmus har spelat (och ifs gör fortfarande) men jag ska inte säga något. jag är nog lika god;).

som alla vet, som läste igår, så har jag hål i navlen! och det smärtar lite idag ;( men det går nog över:). jag har en ljus lila sten och den är fin^^. bild kommer förmodligen lite senare.. kanske:).

ha en trevlig kväll!
<3<3<3x1000000

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: