Sidor

september 30, 2009

bodycombe

Hey everyone!

Måndag:Soft dag i skolan, träff med kuratorn, lunch alone (Emelie ist krank/sjuk då på tyska^^), sen knappt lektion på psykologin (valfritt). Gissa vem som stod i koridoren och bara lyste upp hela min tillvaro som genom ett blixtslag? Jo, honey K<3, Älskling följde med mig hem och sov här<3. MYS!(A). Packade upp saker från papps, riktigt tungt. Men älsk lättade upp det hela.
Tisdag: Följde med älsk till Hässleholm innan skolan, puss på dig! Slocknade stenhårt på bussen till k-stad, lovley, sen var det bara att gnata på under hela dagen. Avrundade dagen med Bodycombat. OH HERREGUD säger jag bara. Hahahah, riktigt aggressivt och jag nådde min maxpuls ett par gånger kan jag ju tala om. Verkligen härligt! Det var en mix av olika slag, sparkar och grep. Vi hade inga mitsar eller så utan körde i luften. Grymt kul! Färgade utväxt när jag kom hem:).
Onsdag: Lektioner.... stukat pek- och långfinger rejältt. Det är helt blått^^. Men inget är brutet eller så, det bara ser väldigt kymigt ut hihi. Höll lite pass idag på idrotten igen, ganska kul faktikst.. Framtida yrke kanske?... Ingen träning ikväll men jag hoppas över hela mitt hjärta över att det snackas med älsklingen idag!(A).

Krya på dig Emevännen<3



SAKNAR SÖNDER MIG EFTER HONEY!!!!!<3

HUGS & KISSES


2 kommentarer:

emelie sa...

JAG ÄR ÄNTLIGEN PÅ BENEN IGEN!! hihi vi ses imorn stumpan ;*<3

Goldenstarlights sa...

HÄRLIGT att höra tösen!! See yaa:* <3