Sidor

september 27, 2009

att bryta sig loss och bli äldre

Heeeellooo!
Omg vilken vecka säger jag bara. Fy vad jag HATAR att gråta.
Fick en mysig torsdag med bästaste, tack för att du alltid finns där och ställer upp för mig!<3.
Fredag var HEMSK. Vad det handlar om vill jag inte dra här, men jag kan ju säga att få höra att man inte är välkommen längre, gör jävligt ont!

I varjefall, jag har haft en JÄTTEmysig lördag med älskling och hans familj! Hans mor femmmade (Stort GRATTIS!) så vi var på badhuset och jag hoppade från 3:an, TVÅ gånger (!). Hihi, jag ska bemästra min höjdskräck så är det bara:D. Efter det åt vi gott och hade det allmänt trevligt!^^.
MYS!

Idag blir dagen som den vill. Men jag anser att den får bli och innehålla precis vad den än vill bara jag får lov att vara nära den människa som betyder mest för mig i hela världen. Älsk<3.


Tack alla som har ställt upp och ställer upp för mig. Det behöver jag verkligen!<3. Speciellt nu, när jag tar ett nytt stort steg. Emma, jag ringer dig.


Thank you bby för att du är det gör mitt liv riktigt underbart<3
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

sandra du vet att jag finns här för dig, jag är bara ett sms eller ett samtal iväg. vännen jag finns i ur och skur för dig min flumkompis :D<3<3

kramar elin m :D

patricia sa...

Du är bäst och du klarar det här! Det är deras förlust. Som sagt ring om det är något vännen, jag finns här. <3