Sidor

augusti 17, 2009

efterlängtade step-pass<3

Go kväller:).
Hemma igen från norge! Är hos far och har precis tränat ett underbart pass Step med Kent! Ritkigt roligt är det nya passet (har säkert sagt så om alla, men detta är verkligen det!) Mycket tempo och håll-igång! Flåset på topp hela vägen genom och vi körde biceps-curl, triceps övning och sit-ups idag. Alltid trevligt! Särkillt att jobba med amgmuskulaturen(y).
Igår natt (från söndag-måndag) övernattade jag och min familj på en liten söt camping utanför Göteborg. På något ställe som hette Kungsälv. VARNING: Se till att ha ätit middag innan ni kör dit. Haha, ingenting alls var öppet. Men vi fick mat i magen till slut endå:). Kvällen spenderades i tältet med filmen en natt på museét och en påse candy:).

Imorgon börjar helvetet igen. OMG - vart har sommarlovet tagit vägen?? Har bara flugit förbi och nu är det nya tqag som gäller. Får väl se hur det blir. Funderar skarpt på ett försök att höja mig i språk-kurserna. FUNDERAR;). Vi får väl se om jag överlever.
Nu lockar duschen, sen ska ja mysa till det med en film tror jag. Somna tidigt idag. Eller FÖRSÖKA^^.


I miss you so much honey, krya på dig:* <3<3<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: