Sidor

augusti 18, 2009

back 2 school


Tjena;).
Aa, rubriken tala för sig själv. Ohmysweetgodjesus vilken tur att jag hamnade i samma klass som NÅGON ifrån den gamla klassen iaf. Tur att du finns Emmelie:D. Idag har vi även fått våra nya scheman. HALLÅ. Hur fan kan man sätta en TRETIMMARS-håltimme för att vänta på EN lektion på FREDAGAR?!?! Det är inte särskillt snällt kan ju jag tycka...
Iaf, en mysig start på dagen, hade sällskap av en vettskrämd stackars Emma som skule till sin nya skola^^, träffade my friend Patty Persson i stan och smaskade lite frulle med varm chocklad:). Skoldagen var kort och därför blev det luncha med folket innan jag och Emmelie satte oss på tåget hemåt. Det var trevligt flickor:), varför gör vi det så sällan?
Ikväll är det jag som lagar middag. WISH ME LUCK - I'll need it^^. Ska tydligen gör någon form av potatiskaka med bacon. JA, vi får väl se hur det går med det:D.
Ingen träning idag, hade feber inatt och ont i halsen. Lyckat Sandra(y).
Ska nog sätta igång ugnen nu, haha, det hade jag glömt^^.


men jag tycker om dig:D<3<3.
HUGS & KISSES

4 kommentarer:

patricia sa...

Back on track! Men som sagt vi har håltimmarna och (VILL INTE VILL INTE VILL INTE VILL INTE) tyskalektionerna;)
<3

emeliedaludd sa...

DU ÄR BÄST :)<3

Goldenstarlights sa...

P: Hahaha, " boys" GIRLS are back in town"(8). Vi ska äga detta året;).
Tyska-ullis-jag har längtat!!!!;D
<3

E: DU är bäst vännen!:))<3

Emma sa...

jaa men allt gick ju superbra ändå =) och du , jag var bara liiiite skraj när du skulle lefta mig ju
=( <3