Sidor

juni 07, 2009

(week)end

Hello mina trogna bloggläsare :) Eller otrogna , vem vet ^^
Mys på helgen <3. I fredags kom J och stannade till lördag <3. "Böp" HAH ^^
I lördagskväll blev det dock inte lika lyckat , och nej , det är inte på grund av sveriges förlust inte . Denna dumfan , bestämde sig för att gå lite . Och hamnade på över två mil - grattis . Visst mysigt att gå - tre timmar - och jag fördrev ju tiden bra faktiskt . Men , saken är den , att jag nu har blåsor över exakt hela fotsulorna och mina stortår are in pain for real ! Så så fort jag kom hem slängde jag mig i duschen och stannade där . Sedan somnade jag gott . Fast utan sällskap - suck ^^

Idag har jag börjat få känningar i kroppen nu . Jag håller nog på att bli sjuk - helvete . Får väl hoppas att jag lyckas sova bort det idag - har sovit GANSKA mycket idag om man säger så ^^ Så , med mina ringar under ögonen ska jag fortsätta jobba på att bli frisk !

Imorgon har jag bara betygssnack på idrotten . Nothing else . GREAT ^^

<3
*She can be like all the other girls
Be just like all the other girls
Livin' in an ordinary world
Just to fit in, in the ordinary world
Just to fit in like an ordinary girl.*


Du betyder mycket för mig <3:*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: