Sidor

juni 05, 2009

Myyyyyyyyyyyyyyys :)

Tja !
Nu var det ett tag sedan sist ..
Igår hade vi en mysdag . Bara samhälle ( utvärdering , alltså inget gjort ) och mys vpå Åhus-stranden med underbara Sara :) ochSimons klass . TREVLIGT !^^ Dock blåste det lite för mycket för min smak på bryggan men det får man ta . Hah , och jag fick solfrossa (Y) Efter't stack vi tillbaka till K-stad och jag träffade Ida !:) och hennes kompisar - Ni är trevliga minsann !:D Det var något jippo i tivoliparken så vi var där en stund ( efter att jag smällt i mig nästan en liter jordgubbar ^^ MUMS ) och skulle ha typ kareoke . Nä , det var inte så kul haha ^^ Men , det ar mys att sova över hos Ida , dete händer inte så ofta nu förtiden , vi får bli bättre på det , det är ju snart sommarlov ffs !:DD
Nu har jag precis skrivit klart min kompletteringsuppgift till esteten . Hoppas på ett Godkänt ... Skrivit det så personligt det bara är möjligt . Det borde räcka !^^

Ikväll ska jag passa huset hos min far och jag får mycket omtyckt sällskap :)) Damn , i like you so much !<3 Får se vart helgen bär . Förhoppnigsvis blir det fint väder och då kanske det blir en runda till stranden , who knows ?:)

Jag kommer förmodligen inte uppdatera på ett tag nu , så ni får ha det så bra ! Och ta hand om er, det tänker jag börja göra<3 snart ...


I love you :*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: