Sidor

juni 29, 2009

så här en måndagskväll i juni

Så , nu sitter jag här igen . Jag har varit iväg och tränat Step . Kul som vanligt ! Krängt kakor har jag med gjort (y) Duktigt Sandra ... menmen , det sägs att det handlar om energi in och energi ut aight ?
Förövrigt har jag äckligt ont i huvudet . Så som alla andra kvällar . Tårkanalerna är , patetiskt nog , slut . Dock inte det som är patetiskt egentligen , utan orsaken kanske . Ah , jag orkar inte skriva om det . Blir bara knäckt igen .
Sitter här med levande ljus och tänker vara social med folket på nätet en stund . Sen tror jag faktiskt jag går och knyter mig . Och släpper greppet igen . Usch .

Om det inte kommer någon uppdatering till idag (har ju varit ett par stycken på senaste.....) så sov gott och ta hand om er !<3

The Fray - How to save a life

Låten som väcker så många minnen<3.

J<3
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

gillar uppdateringar, men stackars dig. Tänker på dig, och du förresten tack för en supermysig dag. Vi gör väl om det snart ???

Kramar.

Goldenstarlights sa...

Tack själv ! Det är alltid lika mysigt ! Absolut , det ska vi :)

Kramar!