Sidor

juni 30, 2009

fint väder och scchhteeek

God morgon alla . Fint väder idag med - schteeeek (y) Jag har faktiskt fått en del färg vilket jag tycker känns ganska bra faktiskt ^^
Idag kommer Annelie och Mois igen ! Myyyys . Vi ska nog bada och sola idag med har jag en svag känsla av !
Förövrigt kommer detta bli en bra dag , är jag övertygad om . Och på tal om det , jag försöker övertyga Sara att ta sig till Hörby , typ nu med det samma . DET ska jag göra :D Vill du ??:)



Har mögont i huvudet som vanligt . Magen med , toppen (y). Men lite sol och bada kommer nog hjälpa lite . För stunden i alla fall . För jag har en svag känsla av att det inte är på grund av eventuell obalans i imunförsvaret som åstadkommer smärtan .

Men nog om depp . Idag tänker jag vara glad . Så det så .


Man kan få slut på tårar . Problemet är att de fylls på igen till nästa natt . och igen och igen och igen .
Sakna <3.

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: