Sidor

maj 31, 2009

lite pengar , vill ha sol ? - LÄGG STEN (Y)

MHM - hej !
Idag tänker jag vara lite mer positivt inställd till verkligenheten !
Så , HELA dagen igår och HALVA idag har jag lagt sten . Jippie . Men nu är det gjort och jag kommer snart ha gjort mig förtjänt av en ny (fungerande) dator (Y)! Toppen säger jag !
Dessutom har jag fått en VERKLIGEN fin bränna . HELT illandes röd över armar , axlar och halva ryggen , sedan är jag helt vit nästan från skuldror/tuttar och ner till benen . På benen är jag minimaliskt brun . S.Y.G.G.T . Verkligen ^^ Stenläggning is da shiet måste jag säga haha ;D
Har inte hunnit med någon träning i helgen ( :''( ) Dock har jag fått röra på mig genom att hämta sten , lägga sten , gräva sten , flytta sten , bära sten och hämta ännu mer sten , så att ja . Jag är helt stel i axlarna nu ^^ Massage nästa tack :) Hmmm , jaa jag har saknat träningen en del iaf faktiskt ... Det är som en drog och så fort man inte tränar blir man helt galen .
Ni som också tränar , känner ni så med ??

Nu tänker jag dega framför datorn en stund sedan blir det sänggång . ( Pallar inte vakna klockan 7 i soffan inatt med ^^)

Och jag hoppas på måndag :)<3HUGS & KISSES

Inga kommentarer: