Sidor

maj 30, 2009

480 gram nermalda inälvor -

Eh , heeej ^^
Jaa jag ska träna imorgon - cykla till träningen tar 45 -60 min , jag börjar 09.20 på träningen och jag ska hinna äta frukost en timme innan jag sticker . Alltså BÖR jag stiga upp tjugo över 7 . Och jag har inte somnat än . Ibland är jag FAIL .
Och appropå fail , så är jag världsmästare på att klanta till det , inte bara för mig själv utan fanimig för alla andra också . H.E.L.V.E.T.E. , borde inte existeras ! The thing som jag lyckas med då . VARJE gång . Men , whatever - gjort är gjort och nu står det klart för ALLA ( om det var någon som tvivlade innan ) att jag behöver psykhjälp . Big time haha !
TACK till Sara idag , du vet varför :* <3
Näe , jag orkar inte . Dagen har varit S K I T punkt
Jag börjar om på nytt imorgon , då ska det drygt halva kilot (480 gram) tröstgodis försvinna (Y) Fan vet vad det finns i det egentligen ... - uuuuh , jag tror inte jag vill veta . Säkert någon äcklig grishjärna eller någon nagel . Vem vet ?


Du vet vad jag känner men snälla , ta mig inte för givet <3
(L) :*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: