Sidor

april 23, 2009

trött , utslagen , sockersugen men fan så lycklig endå ^^

HEY !^^
Torsdag och jag är HELT SLUT . Låååång jäkla dag och jag var DÖDAST imorse ^^ Usch alltså , somnade på en bänk på andra våningen och fick ett brutalt uppvaknade - Några jäklar bar ner hela bänken med mig på till den första våningen och våran första lektion . Men det var rättså skönt att sova (Y)^^
Annars har dagen varit allmänt flummig ^^ Det pga min trötthet ;D MEN jag hade jävligt kul iaf ! :D
Efter skolan tog THE F*CIKNG TRIOPOD en fika på nostalgia ( eller hur f'n det nu stavas ^^ ) OOhyes , jag har hittat min nya favvoglass - ITALIENSK . Himmelskt kan jag tala om ! :D
Efter det , bussen hem - somnade så klart som vanligt och har varit allmänt frusen sedan dess !^^
HEM , softa och så , sedan iväg till träningen . Och det är DÅ , gott folk , det riktigt jobbiga för idag började . CORE , BodyPump och sedan en liten utmaning . KOOPERS , skulle se litegrann hur jag låg till med tiden och så ... Gick väl hyvsat men jag kunde pressat mig själv liiiiite till . Aaah , nästa gång ! :D
Så jaaa , mina vader dödar mig förtillfälligt och jag har feteångest över engelska NP imorgon . OJOJ ^^
JAG VILL HA GODIS :O


OCH så är det så att jag tycker om dig övermycket , så det så !^^ <3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: