Sidor

april 25, 2009

FILMMYS at PATTES place (Y)!

Hellooow !
Idag känner jag mig innerlig ^^ Haha , det MÅSTE helt enkelt ha någonting med dagens Yoga att göra ... :) Soft som faen och sitter extra bra efter ett bodypump pass må jag säga :)))
Igår var en fruktansvärt låååångtrååkig dag - och då menar jag EXTREMT . Dock for jag till faren min och vi grillade hos våra grannar som vart borta i Egypten i en vecka ! DET hade jag med velat kan jag tala om ^^ De hade runt 30-40 grader (!)

Ikväll drar jag till PATTE - softa med JJ och Ida? :))) SOFTSOFTSOFT och jag gillar det !:D

NU , ska jag göra mig klar !:)


In love with you !:)
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

SANDRA ÄR KÄR rawwwr!

Ja ikväll blir det nice min sköna ;D <3

Goldenstarlights sa...

Det är jag ^^
De blev det !:D Tackar som fanken för kvällen och ditt underbara golv (Y) <3