Sidor

april 11, 2009

Little miss sunshine

Tjena ! ^^
Aah , jag kan ju börja med att tillägga att det blev en lyckad kväll även om Emms var lite sur för mitt beslut att dumpa björket ;) Stack hem till Dennis och Emma och stannade där hela kvällen . Och E , tack för ägget ! ^^
Tack för lånet av datorn Dennis ! Kändes som att jag hade liiite mer användning av den än du och Emma (a) ^^

Idag har jag minsann fått lite färg (Y) Det gillas må ni tro ! Stranden är gittans fan ! ;) Nu har vi besök , och jag är den mest sociala människan på denna jord (Y)
Tydligen har jag varit mycket snäll för nu har jag minsann pengar till en nya jacka , toppen tycker jag ! :))

Mmmjoo , eller näh nu var det inte mer ! ^^


Kaipaan häntä kaiken aikaa ,<3 Tänker på dig minsann ^^ Du gör mig glad !
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: