Sidor

april 10, 2009

detta kommer bli en lååång långfredag

Tjaroo !
Mmm , långfredag och den började ju bra . Skulla ta bussen , tror du det går på mitt kort ? Näh , naturligtvis INTE . Så det var bara att köra hem igen - lagom kul^^
Nu muppar sig internet och jag ska snart dra till träningen , Aerobic ( jag kommer se ut som en vilsen kyckling ) , efter det blir det dirr till far , förberda , till JJ och sedan till Björket - japp - jag Ska dit faktist ^^
Synd att Patte hoppar det denna gången med ...

Alltså , Nu måste jag packa klart - men jag orkar inte riktigt ^^ Blaaaaah - hejdå !

<3
HUGS & KISSES

3 kommentarer:

patricia sa...

Du jag säger din fredag kommer inte bli HÄLFTEN så lång som min. det är ÖKEN i stugan fy fan. men "Du får inte festa och supa skallen i bitar och sova BORTA" hur fan hade dom tänkt göra på siestan då? jävla idioter. nästa gång ska jag med, lovar. ;D <3

Goldenstarlights sa...

HAHAHA ! ^^ Jag lider med dig vännen ! Men faktum är , att jag inte pallade dra dit idag - inga pengar och så ^^
Aaa , någon dag får vi fanimig spika ! :D<3

Goldenstarlights sa...

HAHAHA ! ^^ Jag lider med dig vännen ! Men faktum är , att jag inte pallade dra dit idag - inga pengar och så ^^
Aaa , någon dag får vi fanimig spika ! :D<3