Sidor

april 20, 2009

J:s framtid med S som syster=(Y)

GO'Kväll !^^
Allt bra och så?

Mjoo , idag har jag minsann varit riktigt duktig - oljat tralldäck och umgåts med min kära syster på 8 år som ständigt säger "jag längtar till jag fyller 18 , för då ska du och jag ut och dansa" Hmm , och så på pekade hon idag att vi skulle faktiskt drickca sprit då med , haha , stakars tös vad ska det bli av dig ?;D^^ Haha , är hon härlig eller är hon härlig ? ;D^^

*GÄSP*
Nah , jag är vekligen jättetrött och borde gå och lägga mig . Verkligen . HAHA , det har jag sagt i två timmar nu ^^ Men nu får jag skärpa mig ^^ Så , god natt !


SMILE :))) Tycka om!<3
HUGS & KISSES

3 kommentarer:

patricia sa...

Awe, jag diggar din syster hon har rätt inställning redan från början! Du har gjort ett bra jobb som föredömme!;D <3

Goldenstarlights sa...

HAHA , visst har jag det !;D Känner mig stolt (Y)^^ <3

Goldenstarlights sa...

HAHA , visst har jag det !;D Känner mig stolt (Y)^^ <3