Sidor

april 19, 2009

djupare känslor , förstärkt , ömsesidigt - like

men TJA ! :D^^
Nu var det ett tag sedan , sorry.. ^^ Så här har min vecka sett ut:

Onsdag: Missade mitt MA-prov på grund av försovning (Y) Somnade i matteboken kvällen innan - ILLA ! Lagom chill dag i skolan . Bodystep och jag trodde jag skulle dö av min träningsvärk - tur som jag har släppte det dock senare ^^

Torsdag: Hmmm , vad hände då ? ... Just det , jag vr ledig ^^ Ingen skola - men jag höll på att dränkas i min hemtenta i Ekonomi ändå . Fanihelvetevadtråkigtdetär -.-! Annars målade jag husvagnen , knarkade musik i massor och saknade honom <3 . Ingen träning - för mycket efter på hemtentan ...

Fredag: Soft dag i skolan , hem till far och hämta mina saker , köra från far och märka att jag glömt mitt usb så jag fick köra tillbaka igen ^^ , hem till mor och tvätta trädäcket - *KLING* , nu fick Sandra extrapoäng ^^ . Jag hann bli klar i god tid så jag fick ett mycket omtyckt sällskap över natten :). Människa , förstår du hur mycket jag tycker om dig ?

Lördag: Idag har jag (VI^^) varit fruktansvärt produktiva (Y) ^^ haha ! Men så får det vara ibland ;) Säger bara en sak : Denna lördag ( och fredag för den delen ) har varit mitt livs bästa , <3!

Nu ligger jag är på min nybäddade säng , nyduschad och glad (Y). Känner att jag snart slocknar - har skullat göra det ett bra tag nu men aah , det har inte gått så bra ^^ Men jaaa , jag får väl ge det ett försök ;)


"Kan vi inte bara stänga in oss en i kartong , bara du och jag , och aldrig komma ut?"<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: