Sidor

april 22, 2009

I DONT DO MORNINGS

Mmmhmm - lika sent varje dag , men vanfasiken gör det !? ;)
Idag började ju fint . Försov mig - IGEN , fuckingklockjäckel tycker inte om mig alltså ! ( och ja , det är denns fel och bara denns ^^ ) Skulle då haft nationella i tyska på morgonen , sandra kom försent -> inget prov . Mindre bra kanske ^^ Men endå , jag är glad endå minsann ^^
Dagen har vart soft - slutade tidigare eftersom det var nationella ( HRM ) vilket innebar att jag kunde sticka hem om innan träningen . BodyBalans idag ! Det var länge sedan men det var minst lika härligt som förra gången . Idag var det den nya korografin ! Det gick bra faktiskt :) . Efteråt blev det en 15 min i solariet - väldans soft får jag medge ! :) Det var ett tag sedan , jag vill inte göra det för ofta på grund av risken för pigmentfläckar och så . JAg vill ju inte se ut som en zebra :))) Hann även med min trogna vän bastun en stund , kärlek på den alltså ! Har även bakat kanelsnäckor idag och känner mig allmänt mätt och belåten efter lite smakprov ;) . Mjäää , mer var det nog inte jag vill dela med mig med ^^
JO , just det . Om det är någon lycklig som vet hur man kringår att man inte kan lägga upp bilder i inlägg får gärna höra av sig :)

Och rent spontant sådär så saknar jag min syster så jag håller på att gå under !


when the truth is revealed
Jag tycker om dig <3!

HUGS & KISSES

5 kommentarer:

emeliedaludd sa...

jag tycker om att se dig käär sandra !! såå jäkla härligt :))<3

Anonym sa...

NEJ tror mig, du vill inte sola för mkt (ta det från ngn som har fått pigmentfläckar) inte kul >_< Men du har fått riktigt mkt färg, jättefint :D <3

Goldenstarlights sa...

Eme: Hah, :))! Jo jag är ganska glad förtillfälligt faktiskt ^^ THIHI (a) <3

JJ: Aaa , det har du rätt i ^^ Dock vill jag ha LITE mer färg iaf ^^ DU är brun om någon :O ^^ <3

Emma sa...

JAG SAKNAR DIIIIG <3 ses någon dag kanske ? <3

Goldenstarlights sa...

DET TYCKER JAG VEERKLIGEN VI SKA EMMSPEMMS , MISS YOU "/ <3