Sidor

april 20, 2009

en nästan helt vanlig måndag

Tja !^^
Mmm som i måndag . ( inte marabou ;)) Dagen började jaaa , det tänker jag inte ta här dock ^^ . Till skolan och slava lite - aa men idag har det faktiskt varit behagligt i skolan , lagom med chill och bra utsikt ^^ Idrotten blev helt klart nice ;D Haha , Isabelle du är fan skillet på limbo :D^^ Sällskap till bussen - jag uppskattar varenda minut . jag tycker om dig :))) och sedan hem till lilla hörby . Hem och slänga i mig maten och sedan på moppen till 9:e mitt HEM !^^ Dock hann jag bara med STEPEN idag ... lite snyftvarning faktiskt ^^ men det gick bra endå ^^ Nu sitter jag och våndas över mitt nationella i tyska - JAG KOMMER ATT KUGGA SATAN I GATAN kan jag lova ... Att grammatik ska vara så fruktansvärt svårt att banka in i skallen alltså !:O

Nu tänker jag bråka lite med min garderob och rota fram kläder till imorgon ! Alltid lika spännande ^^ Wish me luck ;*


*KISS*^^ <3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: