Sidor

mars 28, 2009

sisådär lagom allmänt

Tjäänare ! Allting är fint är . FÖRUTOM att det är lite för kallt fortfarande för att bada , är jag sjukt sugen på det eller är jag ?! :O Var iaf vid stranden idag och det var mycket trevligt . Dock saknades ett visst sällskap ^^ Tur att det finns mobiler säger jag bara !
Dagen började med BP och Yoga - nice ! Hah , idag var vi fler killar än tjejer på Yogan . Det händer inte FÖR ofta ;D Efter städade jag huset och sedan drog jag ner , med hörlurar och gyllene tider till stranden :)
Ikväll är jag barnvakt . SOFT - de småknattarna är jätteduktiga :)

Och föresten - jag blev klar med HISTORIAN ! Kanske en aning sent men den blev klar iaf ! Jag lade mig för att sova 45 min innan klockan ringde för att stiga upp - dagen förstörd ? Aaao , något ^^ Somnade vid nio igår ! Inte bra ^^

EARTH HOUR SOMEONE ? Fett bra ide tycker jag !

(OCH Annelie , snart tycker jag vi ska ha spelkväll ? :D)

NU , vill jag ha bulle ! :O

You , me - perfect ^^ ;*
HUGS & KISSES

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var duktigt av dig med historian ;D Och stranden i sommar kmr bli sjukt kul :D <33

Anonym sa...

Japp...spelkväll/helg efterlängtas av alla här med. Bara att boka datum.....he,he.
Vi kör efter din kalender

/ Annelie

Goldenstarlights sa...

Jessica: Hehe, jag kände mig duktig . Trött men gla' endå ;)
Stranden, campa, sol och bad - det är livet ! ;D <3

Annelie: Jag har ingenting speciellt bokat framöver ... jag hör av mig ! :D Kram