Sidor

mars 29, 2009

go' och gla'

Godkväller ! ;)
Söndag och jag är , tja , glad ! Faktiskt välldans glad , vet inte helltvarför . Det bara är dså ^^ Det kan kanske bero på att det är en dag närmre påsklovet, kanske för att det är sommarid , dvs. ljusare dagar !, eller på grund av spinningen ikväll ( dock lågt blodsocker igen , attans bananer det är inte lätt att sluta puscha sig själv innan gränsen är nådd . Det är ju så fruktansvärt kul ) , kanske för att jag somnade i bastun igen , DET är avslappning, eller kanske för att jag bara blir så glad när jag tänker på Dig ! ^^ Vem vet , en kombination av allt kanske ? ;) En sak är dock säker - jag tycker om att leva !
NU , är det fett tråkigt däremot ^^ Jag är glad , visst , men man kan ha tråkigt för det !

Hoppas ni andra har haft en trevlig dag också ! :)

OCH ja , är det någon som känner för att pröjsa en flybiljett till mig så att jag kan åka till andra sidan jorden så tveka inte - jag blir om möjligt ÄNNU gladare ;)

Saknar dig;*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: