Sidor

mars 08, 2009

KRÄNGARE

Men godmorgon ! ^^
Nja , kanske inte helt . Har varit vaken ett tag nu , men än dock .
Idag är det söndag , för de som missat det . Vilket innebär skola imorgon - både positivt och negativt kan jag medge . . . ^^
Emma har jag lyckats hålla kvar tills idag , trots att Dennis ropar efter henne ^^ , jag hör det ! ;D Igår skippade jag BP och körde bandet ist , härligt faktiskt ! Emma hade sitt eget sätt att träna , med godis påsen i ena handen och hanteln i den andra , typ ^^ Härlig inställning till livet ! - man vet ju aldrig vilken dag som kan vara ens sista ! Efteråt bastades det , Emma drog en snabb sväng till sin loverboy och sedan bar det av hemåt til min mor och stundande kalas ^^ . Jag har som vanligt lyckats få sockerbakfylla - DET är inte trevligt kan jag tala om ^^
Idag är det chill på hög nivå och vi hade tänkt sticka till gymmet och träna lite innan afron ikväll . De har fått nya spinningcyklar men jag inviger de inte fören på tisdagens pass .
JA , detta hara varit en krängar helg , tack för sällskapet vännen ! :D

Du lyckas varje gång ;*
HUGS & KISSES

3 kommentarer:

Anonym sa...

När ska du ha tjejkalas :D jag ser fram emot det :D <3

Anonym sa...

Jaa kränkt det har vi gjort om man säger så ^^ Tack för denna helgen gumman =) <3

Goldenstarlights sa...

Ida : Vet inte än , det kommer ^^ <3
Emma : Tack själv vännen , det händer ju inte för ofta om man säger så ^^ <3