Sidor

mars 07, 2009

En vanlig mysig fredagskväll med Emmspemms

HEJ , ... gokväll , god natt ? ^^ Aaa , något är det iaf .
Sitter hos mor nu , Emma sover gott på golvet ( dock på madrass , sååå elak är jag inte att jag låter henne sova på mattan , näästan ^^ ) Imorgon är det bandet och yoga som gäller för både mig och Emma , har dock svullat som en galning . Chocklad är passion ;D
Allmänt har dagen varit bra , riktigt lyckad faktiskt . TROTS att det inte blev något jägers nu mot kvällningen . Skoldagen var visserligen dryg , men på någon vänster står man ut ;) ^^
Ooh , just det ! Kalas imorgon ju . Wiihoo . Näh , hade hellre bänkat mig i bastun HELA LÅNGA DAGEN - det hade varit trevligt ^^ . Men det ska bli härligt att träffa min kära släkt också - NATURLIGTVIS :) ( Hoppas mormor kommer ^^)
Jag funderar faktiskt på att dra mig till sängs . Jaop , jag gör nog det - jag lär ju inte kunna snacka mer med Emma iaf . Svikare ^^

Du vet vad du gör - och du gör det för jävla bra ^^ ;*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: