Sidor

mars 24, 2009

IG - come to me

Hejsan ! ^^ Jag är fortfarande själaglad från imorgon och det kommer hålla i sig - tro mig , så bra var det ! ;D Dock gör det lite ont att det inte går att skicka lika mycket ^^ FAKTISKT , men det lilla betyder det med ;) . Saknar redan , hur fan ska jag klara två veckor till ?

Idag har jag haft en flummig dag . Tar inte någonting alls seriöst känner jag men vafan - LIFE IS LIFE , någon gång får det vara så ^^ . Skulle egentligen gjort ett mycket trevlugt engarbete tills idag . Har jag gjort den ? NEE , ^^ . Tar tag i det , . . . senare ^^ . Det ska vara klart till imorgon , när kommer jag göra det sa vi ? ;) Aaah , det är chill , tar det imorgon .
PATTE OCH JJ - VI KOMMER FÅ FETT IIIIIIIIIIGGGGGGGG ! ^^

TRÄNING IDAG - ÄNTLIGEN . Det har varit saknat - springa runda bland åkrarna är inte träning nock ^^ Idag har jag haft sällskap av Emma och jag har kört vanligt i gymmet . Inget band - där var fullt HELA J. TIDEN ^^ , så det fick bli cykling - booooooring ^^ men iaf . Sedan var det styrka som gällde och jag kan tala om - att fyfan vad jag kommer ha träningsvärk tomorrow ^^ HÄRLIGT !

Nu , sitter jag framför Emmspemms dator och töntar mig ^^ Ska sova över i mitt , vad blire nu , . . . typ fjärde hem om man räknar mor , far , gymmet och här ^^ Nice suprise ;D


Ett par timmar till , sedan är du så långt det bara går här ifrån - det gör lite ont ^^
Skynda dig för fan hem igen ;*

HUGS & KISSES

3 kommentarer:

patricia sa...

awe Sandra då :D
JO engelskan gick väl GALLANT fredag blir bra tralala!
Som sagt, jag tar på mig det svarta sorgebandet imorn som moraliskt stöd ;) <3

Anonym sa...

Vi ska jävlar inte ha IG, då blir jag tjurig ;)
Riktigt kul att simma idag :D <33

Goldenstarlights sa...

Patricia: Engelskan MÅSTE bli klar idag , annars är vi körda ;D
Aww , ^^ <3

Jessica: Hah , näh man kan ju alltid hoppas ;D
Det var det minsann , det måste göras om ! :) <3